Wymiary wizytówki - jaki format wybrać?

 

Wizytówki to jeden z nośników reklamy dla każdej firmy. Warto wspomnieć, że to najtańsza i najbardziej powszechna forma, służąca wypromowaniu przedsiębiorstwa oraz jego działalności. Na wizytówce znajdują się najważniejsze informacje, dotyczące zakresu wykonywanych usług oraz dane do kontaktu z firmą. Warto wiedzieć na jaki rodzaj wizytówki zdecydować się oraz jaki format wybrać, ponieważ jak się okazuje, to wszystko ma znaczenie.

Wizytówki to jeden z nośników reklamy dla każdej firmy. Warto wspomnieć, że to najtańsza i najbardziej powszechna forma, służąca wypromowaniu przedsiębiorstwa oraz jego działalności. Na wizytówce znajdują się najważniejsze informacje, dotyczące zakresu wykonywanych usług oraz dane do kontaktu z firmą. Warto wiedzieć na jaki rodzaj wizytówki zdecydować się oraz jaki format wybrać, ponieważ jak się okazuje, to wszystko ma znaczenie.

Rozmiar wizytówki- Jaki wybrać?

Wizytówka to niewielki dokument, na którym widnieją informacje dotyczące firmy. Te niepozorne, małe nośniki reklamy mogą występować w różnych odcieniach, gramaturach papieru, kształtach, wielkościach. Jest to jedna z najlepiej znanych oraz dostępnych form wymiany danych w biznesie. Zwykle produkowane są standardowe wymiary wizytówki - w rozmiarach 85 mm x 55 mm, mogą być także w formacie 90 mm x 50 mm. To dwa najpowszechniejsze oraz najchętniej zamawiane formaty wizytówek w Europie Zachodniej, ponieważ są bardzo wygodne i mieszczą się do wizytownika. W Polsce standardowo przyjęło się drukowanie wizytówek o formacie 50 mm x 90 mm.


Zamawiając wizytówki należy zwrócić uwagę na rodzaj papieru na jakim chcemy, aby były wykonane. Drukarnia oferuje kilkanaście rodzajów różnorodnych papierów, każdy z nich charakteryzuje się innymi właściwościami, wyglądem, fakturą oraz gramaturą. Mogą to być wizytówki wykonane na papierze kredowym w macie, ale także perłowe, białe, złote, syntetyczne w prążki oraz o fakturze włókna lub filcu. Niezwykle często wybierane są także offsetowe białe. Narożniki mogą być prostokątne lub zaokrąglone.

Projekt wizytówki, a jej format

Warto mieć na uwadze, że format wizytówki powinien być dopasowany do projektu oraz branży w jakiej działa właściciel tego nośnika reklamy. Wizytówki to nieodłączny element w promocji każdego przedsiębiorstwa, to właśnie za ich sprawą udaje się pozyskać ogromną liczbę klientów. Dlatego, że jest czytelna, niewielka i zawiera najważniejsze informacje na temat firmy, branży i lokalizacji. Duże znaczenie, poza formatem wizytówki, ma jej projekt. Powinien być oryginalny, aby klient go zapamiętał i był wyróżnikiem dla działalności firmy. Na przykład artysta może sobie pozwolić na wizytówki, które posiadają wytłoczenia imitujące ramy obrazu. Natomiast adwokat powinien postawić na tradycyjną i niezwykle elegancką formę, świadczącą o profesjonalizmie wykonywanych usług. Wizytówka przede wszystkim powinna być czytelna, rozpoznawalna oraz w odpowiednim formacie.

Nowa funkcja wizytówek

Wizytówki zwykle reklamują działalność firmy oraz informują o jej lokalizacji, ale mogą także pełnić rolę kuponów rabatowych, voucherów albo biletów - to coraz bardziej rozpowszechniona funkcja Na jednej stronie znajdują się informacje dotyczące firmy, a z drugiej voucher, bądź kupon, co daje większe możliwości informacyjne oraz reklamowe. Wielkość takiej wizytówki może być standardowa lub dopasowana do indywidualnych preferencji klienta.

Dużym atutem jest możliwość zamówienia wizytówek online. Za sprawą kreatora można je samodzielnie zaprojektować. Ponadto pracownicy firmy uvopex.pl chętnie pomagają przy doborze odpowiedniej gramatury, szablonu oraz formatu wizytówki. Istnieje możliwość wybrania indywidualnego koloru, stworzenie logo w wybranym stylu, a także odpowiedniego wykończenia.
Postaw na profesjonalne wyróżnienie swojej firmy i stwórz wyjątkowy projekt, który stanie się reklamą Twojej działalności. Zaufaj doświadczeniu oraz renomie firmy uvopex.pl, dzięki której wizytówki dla Twojego przedsiębiorstwa będą nowoczesne, solidne i świetnie wyglądające.

Polecane produkty

Wizytówki klasyczne kolorowe 160 g/m2

Wizytówki klasyczne kolorowe 160 g/m2

Wizytówki klasyczne kolorowe 160 g/m2, wizytówki, tanie wizytówki, najtańsze wizytówki, wizytówki tanio
Wizytówki klasyczne kolorowe

Wizytówki klasyczne kolorowe

Wizytówki klasyczne kolorowe, wizytówki, tanie wizytówki, najtańsze wizytówki, wizytówki tanio
Wizytówki klasyczne czarno-białe

Wizytówki klasyczne czarno-białe

Wizytówki klasyczne czarno-białe, wizytówki, tanie wizytówki, najtańsze wizytówki, wizytówki tanio
Wizytówki dwustronne kolorowe

Wizytówki dwustronne kolorowe

Wizytówki dwustronne kolorowe, wizytówki, tanie wizytówki, najtańsze wizytówki, wizytówki tanio
Wizytówki dwustronne kolor + czarno-białe

Wizytówki dwustronne kolor + czarno-białe

Wizytówki dwustronne kolor + czarno-białe, wizytówki, tanie wizytówki, najtańsze wizytówki, wizytówki tanio
Wizytówki dwustronne czarno-białe

Wizytówki dwustronne czarno-białe

Wizytówki dwustronne czarno-białe, wizytówki, tanie wizytówki, najtańsze wizytówki, wizytówki tanio

Polecane artykuły

Ulotki - wymiary, papiery i formaty

Ulotki - wymiary, papiery i formaty

Ulotki to tradycyjny i jeden z najczęściej stosowanych nośników reklamy w firmach o różnorodnym profilu działalności. Pomimo zmian trendów marketingowych dla wielu firm ulotki są jednym z podstawowych elementów strategii marketingowej. Nie da się bowiem ukryć, że większość...
Jak zrobić dobry papier firmowy?

Jak zrobić dobry papier firmowy?

Narzędzi reklamowych jest wiele. Jednym z nich, dość klasycznym można by rzec – jest papier formowy. Najczęściej posiada format A5 lub A4. Z pewnością nie raz spotkałeś się z takim produktem, np. w kancelarii prawnej, biurze architektonicznym, czy w salonie samochodowym. Sprawdź,...